İş Takip Yönetimi
Personel görev takibi, ajanda entegrasyonu ve mobil kullanım avantajı ile
Esnek İş Takip Süreçleri
Görev atama ve takibi için internet erişimi olan her yerden işleri düzenleyin ve izleyin.
Şirket dışında da kolayca görevleri takip edin, ofis bilgisayarına bağımlı olmadan işlerinizi düzenleyin.
Bulut Teknolojisinin Kolaylıkları
eLima’nın bulut teknolojisindeki uzun süreli tecrübesi ile verilerinizi güvende tutun.
Düşük maliyet ile birlikte masraflarınızı azaltın.
En güncel DİA teknolojilerine erişin.
Bütünleşik Süreç Yönetimi
Departmanlar arasındaki bilgi akışını tek bir ekran üzerinden kolayca yönetin.
İşletmenizdeki her bir departmanın harcadığı süreleri analiz ederek iş süreçlerinizi optimize edin.
Personelinizin görevlerini DİA Ajanda Entegrasyonu aracılığıyla izleyin ve yönetin.
Personel Görev Takibi
Her kullanıcı için DİA ERP sistemi içinde özel görevler belirleyin.
Her bir görevinizi önceden belirlenen süreçlere göre titizlikle izleyin.
Çalışanların görevlerini zamanında yerine getirmesi için e-posta ve SMS bildirimleriyle desteklenen bir yapı oluşturarak, verimliliği artırın.
Bulut Tabanlı Ön Muhasebe Programlarının
Tercih Edilme Sebepleri
Muhasebenizi Her Yerde Yönetin Bulut Tabanlı Çözümlerin Özgürlüğü
Ekonomik ve Sorunsuz Muhasebe Bulut Tabanlı Çözümlerin Avantajları
Güncel Mevzuata Uyumlu Ön Muhasebe Bulut Çözümlerinin Faydaları
Giderlerden Kurtulun Bulut Tabanlı İşletme Çözümlerinin Avantajları
Doğa Dostu İşletme Kağıt Kullanımını Azaltarak Çevreye Katkıda Bulunun
İşletmenizin Veri Güvenliğini Sağlamada DİA'nın 20 Yıllık Bulut Teknolojisi Deneyimi
Sıkça Sorulan Sorular
DİA ERP bünyesinde tanımlanan kullanıcılara görevler atayabilir ve bu görevleri önceden belirlenmiş süreçlere göre takip etmelerini sağlayabilirsiniz. Her bir süreç değişikliği e-posta olarak tarafınıza raporlanır. Bu sayede iş takibi ve süreç yönetimi daha etkin bir şekilde gerçekleştirilir.
DİA ERP kullanarak, personelinize atanan görevleri ajanda üzerinden takip etmek mümkündür. Bu sayede işlerinizi daha iyi organize edebilir, süreçleri daha verimli bir şekilde yönetebilirsiniz. Ajanda entegrasyonu sayesinde, atanan görevlerinizi takip etmek ve gerektiğinde ajandaya yeni görevler eklemek kolaylaşır.