Satın Alma Yönetimi
Depo talep, onay, teklif, sipariş ve daha birçok özelliği ile eLima yanınızda.
Esnek Satın Alma Süreçleri
Tüm satın alma verilerinize, internetin olduğu her yerden erişim sağlayın.
Satın alma süreçlerinizi mobil cihazlarınızdan kolayca yönetin, ofis bilgisayarına bağımlı olmayın.
Satın Alma Yönetimi
İşletme birimlerinizden gelen malzeme ve hizmet taleplerini takip edin, tedarikçilerinizden hızlıca fiyat alın.
Depo bazında yapılan malzeme talepleri, sadece yetkili personel tarafından onaylandıktan sonra diğer işlemlere aktarın.
Onaylanan talepleri, alınan tekliflere veya verilen siparişlere aktararak işlemleri tamamlayın. Talep listesi üzerinden taleplerin teklif ve sipariş durumlarını takip edin.
Bütünleşik Süreç Yönetimi
İş süreçlerinizi baştan sona tek bir yazılım aracılığıyla yönetin ve izleyin.
Satın alma süreçlerinizi, muhasebe, üretim, e-fatura, ve sipariş gibi diğer iş süreçleriyle uyumlu hale getirin.
Tüm iş süreçlerinizi dijital platforma taşımanın getirdiği kolaylığı satın alma süreçlerinizde de deneyimleyin.
Bulut Teknolojisinin Kolaylıkları
eLima’nın bulut teknolojisindeki uzun süreli tecrübesi ile verilerinizi güvende tutun.
Düşük maliyet ile birlikte masraflarınızı azaltın.
En güncel DİA teknolojilerine erişin.w
Bulut Tabanlı Ön Muhasebe Programlarının
Tercih Edilme Sebepleri
Muhasebenizi Her Yerde Yönetin Bulut Tabanlı Çözümlerin Özgürlüğü
Ekonomik ve Sorunsuz Muhasebe Bulut Tabanlı Çözümlerin Avantajları
Güncel Mevzuata Uyumlu Ön Muhasebe Bulut Çözümlerinin Faydaları
Giderlerden Kurtulun Bulut Tabanlı İşletme Çözümlerinin Avantajları
Doğa Dostu İşletme Kağıt Kullanımını Azaltarak Çevreye Katkıda Bulunun
İşletmenizin Veri Güvenliğini Sağlamada DİA'nın 20 Yıllık Bulut Teknolojisi Deneyimi
Sıkça Sorulan Sorular
Satın alma işlemleri, akıllı cihazlarınız üzerinden kolaylıkla gerçekleştirilebilir. Mal alım faturası veya mal alım irsaliyesi gibi işlemleri mobil cihazlarınızdan giriş yaparak takip edebilirsiniz. Bu sayede, işlemleri herhangi bir yerden ve herhangi bir zamanda gerçekleştirmek mümkün olacaktır.
Satın alma programları, işletmelerin tedarik zinciri yönetimini etkin bir şekilde gerçekleştirmelerine olanak tanır. Bu programlar, malzeme ve hizmet satın alma süreçlerini otomatikleştirir, tedarikçilerle ilişkileri güçlendirir, siparişleri izler ve envanter yönetimini optimize eder. Ayrıca, satın alma programları, maliyetleri kontrol altında tutmayı, tedarikçi performansını izlemeyi ve satın alma süreçlerini daha verimli hale getirmeyi sağlar. Bu nedenlerle, işletmelerin sağlam bir satın alma programına sahip olması, maliyet tasarrufu yapmalarına ve rekabet avantajı elde etmelerine yardımcı olur.
Satın alma programlarını, satın alma departmanı çalışanları, satın alma yöneticileri, tedarik zinciri yöneticileri ve malzeme yönetimiyle ilgili diğer çalışanlar kullanmalıdır. Ayrıca, sipariş verme yetkisine sahip olan diğer departman çalışanları da satın alma programlarını kullanabilir. Bu programlar, işletmenin tedarik zinciri süreçlerini yöneten ve izleyen herkes için önemlidir.