Genel Muhasebe Yönetimi
Genel Muhasebe Yönetimi, güncel mevzuatı takip etme, beyanname yönetimi, mali tabloları kolayca hazırlama ve daha birçok özellik sunarak sizin yanınızda!
Bütünleşik İş Yönetimi
İş süreçlerinizi kapsamlı bir şekilde yönetmek için tek bir programı kullanın
Muhasebenizi stok, depo, üretim, e-fatura, satış, satın alma ve CRM süreçleriyle uyumlu hale getirin.
Fatura, cari hesaplar, banka işlemleri, kasa takibi ve çek/senet yönetimini genel muhasebenizle entegre edin.
Etkin Finansal Yönetim
Mizan, bilanço, gelir tablosu ve diğer mali tablolarınızı hazırlayın.
Tüm şirketin ortak raporlara erişim sağlamasını ve departmanlar arası iletişimi arttırın.
Kullanıcı Odaklı Arayüz
KDV, kurumlar vergisi, muhtasar gibi e-beyannamelerinizi hızlıca oluşturun.
İşletme veya e-defterinizi kolaylıkla düzenleyin.
Bulut Tabanlı Hizmetlerin Faydaları
Donanım, güncelleme ve yedekleme gibi maliyetlerden kaçının.
Muhasebe programınızı her zaman güncel tutun. Genel muhasebenizi her yerden ve her cihazdan yönetin.
Uzaktan Şirket Yönetimi
Muhasebe işlemlerinizi ofis dışında da rahatlıkla takip edin, ofis bilgisayarınıza bağlı kalmayın.
Tüm işlemlerinizi mobil cihazlarınızdan kolayca gerçekleştirin.
Bulut Tabanlı Ön Muhasebe Programlarının
Tercih Edilme Sebepleri
Muhasebenizi Her Yerde Yönetin Bulut Tabanlı Çözümlerin Özgürlüğü
Ekonomik ve Sorunsuz Muhasebe Bulut Tabanlı Çözümlerin Avantajları
Güncel Mevzuata Uyumlu Ön Muhasebe Bulut Çözümlerinin Faydaları
Giderlerden Kurtulun Bulut Tabanlı İşletme Çözümlerinin Avantajları
Doğa Dostu İşletme Kağıt Kullanımını Azaltarak Çevreye Katkıda Bulunun
İşletmenizin Veri Güvenliğini Sağlamada DİA'nın 20 Yıllık Bulut Teknolojisi Deneyimi
Sıkça Sorulan Sorular
DİA çözümleriyle muhasebe yönetiminizi tek bir sistem üzerinden kolayca ve maliyet etkin bir şekilde kendiniz yönetin. Finansal planlarınızı hazırlayın, gelir-gider tablolarınızı izleyin, defter dökümlerinizi saklayın ve şubelerinizi yönetin. DİA'nın bulut tabanlı genel muhasebe programı ile dış destek almaya son verin.
- Anlık bakiye görüntüleme
- Masraf merkezleri ve hesap planı takibi
- Dövizli muhasebe takibi
- Detaylı masraf merkezi izleme
- Özelleştirilebilir mali tablo tasarımları
- Bilanço, gelir tablosu ve kar-zarar tablosu hazırlama
- KDV ve muhtasar beyannameleri oluşturma
- BA, BS, kurumlar vergisi ve gelir vergisi beyannameleri düzenleme
- E-beyanname hazırlama
- İşletme defterini Defter Beyan Sistemi'ne kolayca gönderme
- Toplu veya anlık muhasebeleştirme
- Muhasebe bağlantı kodlarını kolayca belirleme
- Güncel mevzuatı takip etme
- Yansıtma fişleri oluşturma
- Defter dökümleri
- Döviz tabanlı mizan oluşturma
- Hızlı veri girişi
- Fiş, yevmiye ve defter numaralandırma
- Personel giriş-çıkış takibi
- Aylık puantaj hesaplama
- Mesai, ek gelir, kesinti ve eksik gün izleme
- Bildirgeler oluşturma
- Ücret ve izin bordroları
- E-bildirge oluşturma
- Kıdem tazminatı ve ihbar tazminatı hesaplama
- SGK entegrasyonu
- Demirbaş durum izleme
- Aylık ve yıllık amortisman hesaplama
- Yeniden değerleme
- Gelişmiş raporlama
- Onaylama
- E-mutabakat ile BA, BS ve cari hesap mutabakatları gönderme ve izleme
- Kolay arayüzle istenilen sayıda dönem açma imkanı
- Açılan dönemlerde entegre veya manuel kayıt seçenekleri sunma
- Sınırsız alt hesap açma özelliği hesap planında
- Mevzuata uygun tüm muhasebe işlemlerini gerçekleştirme
- Mizan, gelir tablosu, bilanço ve diğer mali tabloları özelleştirme, çalıştırma ve belge olarak kaydetme yeteneği
- Dönem başında önceki dönem hesap devirlerini kolayca yapabilme
- Grup şirketleri ve holdingler için kurulu sistemler arasında muhasebe bilgisi paylaşma ve transfer etme
- Tüm beyannameleri oluşturma ve kaydetme işlemleri
DİA, kendi muhasebenizi sorunsuzca yönetmenize ve verilerinizi güvenle saklamanıza olanak tanır. Program, firmalara mali tabloları oluşturma, bilanço ve gelirleri kontrol altında tutma, satışları ve fişleri depolama, kar ve zararı ölçme ve diğer muhasebe işlemlerini yönetme imkanı sunar.
DİA kullanarak:
- Bilançolarınızı denetleyebilirsiniz.
- Kar-zarar tabloları ile geleceğinizi düzene sokabilirsiniz.
- Verilerinizi güvenle koruyabilirsiniz.
- Şubelerinizi ve çalışanlarınızı çevrimiçi olarak yönetebilirsiniz.
- Personel bilgilerini tek bir sistemde toplayabilirsiniz.
- Yıllık değerlendirmelerinizi ve analizlerinizi yapabilirsiniz.